Saturday, December 8, 2012

Mengenai..

Assalamualaikum w.b.t.

Ni namenye blog baru,,bukan baru buat..

Before ni ade dah blog,, tapi atas sebab pandai sangat tukar template,, jadi gini lah..

Jadi, pada siapa2 yang x reti tukar template,, toksah le kome buat..

Reda n pasrah jela ye dak...

Orait, ni xtau lagi la blog ni nak buat guane..

Tak tau lagi nak story ape..

Baik aku kenalkan diri dulu la yer...

Sebelum ni dah ade sesi ice breaking la...
Lupe,lupe..

Urm,,dan for your information,,saya membesarkan tulisan kat blog sy kerana saya taknak orang lain kene mcm y saya kene..

Saya dahla rabun,, pastu setiap kali baca blog org mesti sakit hati dan jiwa..

SEbab keceot sangat diorg tulis..
Hampeh...

Yang lain tak payah tau..
Buat2 macam kenal pon boleh..kan??

Urm,, dan saya buat blog bukan sebab nak popular ke ape ke..

Sebenarnye dulu konon2 nak jadi novel writer la..

Tapi bile da bace hasil tulisan sendiri,,rase mcm nak nanges sbb ntah ape2 aku tulis..

sangat tak berkaitan pon..

Orait,,,nantila sambung.

Gud morning everyone!!Sobahail Khoir...




No comments:

Post a Comment