Saturday, December 8, 2012

Ice Breaking - Tak Pecah-pecah pown...

Assalamualaikum w.b.t

Apa khabar ? Semoga di dalam lembayung rahmat ALLAH sentiasa hendaknya, insyaALLAH.

OK,sekarang nak berbicara mengenai blog. Sebab ape? Sebab anda yang mintalah. Karang takde pengenalan, orang cakap dia ni peliks la, ape la..
So, nah!!! Serba sedikit (mungkin bukan sedikit kot,hehe) mengenai saya dan blog yang ntah apa2 yang direka untuk kegunaan orang ramai. Heh? Tak pahamlah bahasa anda...Ish3..Garu kepala lagi.


Anak siapa?  Ak pun tak tau..(^_^)


Haha, anak kecil ini pon mentertawakan anda yang lambat sangat paham ape yang saya cube sampaikan. Ohoi,sudah nampak jalannya ataupun tidak bang@kak? hehhe..


Back to the story, my name is N2. Campuran nama I n papa I. Jadinye walaupun nama x diperlukan sangat dalam pengenalan blog, disebabkan saya adalah pemilik blog ini, maka saya ada hak untuk menulis apa-apa sahaja.. SUka hati la kan? hahaha(sile jangan jeles sgt)..


orait, sebelum sy merepek dan meraban tengah2 malam ni, maka eloklah jikanya saya mengesyorkan anda baca sendiri setiap post sy. Mungkin dgn pembacaan anda yang bersemangat (smgt ke?), anda kan teruja untuk mengetahui siapa saya, mahupun siapa diri anda sebenarnya. In case, awak dah lupa identiti diri, sila rujuk kepada Jabatan Pendaftaran Negara ya, saya tak terlibat taw..


Ok,that's all. Peace, Joy & Chill.

Salam





No comments:

Post a Comment